מרכזיות

הטלפון במשרד לא מפסיק לצלצל? מרכזיה תפתור את העניין!

בבתי עסק גדולים ומצליחים שיש בהם הרבה עובדים בדרגות שונות וגם משרדים מרובים, הטלפון הוא בדרך כלל אמצעי התקשורת הפעיל ביותר שעובד שעות נוספות. אך בהעדר מרכזיות, העבודה נעשית מסורבלת והרבה פחות יעילה משום שכל המאמצים נתונים אך ורק להשלטת הסדר והארגון על השיחות המתקבלות. לכן, כל בעל משרד גדול חייב לשקול התקנה של מכשיר הפלא הזה. כל המידע בנושא וגם הצעות מחיר אצלינו באתר!

מהי מרכזיה?

תפקידה לאחד את כל השיחות הנכנסות תחת מקור אחד ולחלק אותן למשרדים ולעובדים הרלוונטיים בין אם באופן אוטומטי ובין אם על ידי נציג אנושי. כשליד הטלפון יושבת המזכירה ומתקבלת שיחה, היא תהיה מסוגלת להפנות אותה אל הדרג המבוקש בלחיצה פשוטה על לחצן מסויים, אז הטלפון יצלצל בחדר הרצוי. אך ישנן מרכזיות ש"יבקשו" מהאדם שחייג לעסק להקיש את מספר השלוחה המבוקשת, אז השיחה תופנה בצורה אוטומטית וללא התערבות אנושית למשרד הרצוי.

מרכזיות- פתרון נדרש לכל עסק

היתרון הגדול הטמון בחובה של המרכזיה הוא מענה מהיר ואפקטיבי לצורכי הלקוחות הפוטנציאלים והלקוחות הקיימים של העסק.

אומרים שרושם ראשוני הוא הכי חשוב. כשלקוח מתקשר בכוונה לרכוש שירות או מוצר כלשהו והוא לא צריך להמתין על הקו לנציג הלא מתאים שאין ביכולתו לספק לו את מה שהוא זקוק, רוב הסיכויים שהוא יעדיף לעשות עסקים במקום אחר ולא יסכים לתת הזדמנות שנייה לאותו העסק.

לעומת זאת, כשמרכזיה מפנה אותו במהירות למשרד הנכון ולנציג הנכון, הוא חש כי מבינים אותו וכי הופכים את כל חווית ההתקשרות בינו לבין העסק לנעימה ומהירה.

באם התקבלה שיחה המועברת למשרד מסויים אך איש לא נמצא בו כדי לקבל אותה, המרכזיה יכולה גם להעביר את השיחה ישירות למקור אחר שתוכנן מראש, כך שבכל מקרה הלקוח יקבל מענה כלשהוא והוא לא ירגיש תלוי באוויר. בנוסף, היא מסוגלת לדרג את השיחות הנכנסות וליידע את המתקשר במיקומו בתור ואת זמן ההמתנה הצפוי לקבלת מענה.

שכלולים מעניינים של מרכזיות

ישנם סוגים לא מעטים של מרכזיות היום, חלקם בסיסיים יותר וחלקם מורכבים. עם השנים אין ספק שנכנסים עוד ועוד שיכלולים שמטרתם לשדרג את עבודת המרכזיה ולהפוך אותה לקלה ונוחה עבור כל משתמש. מה למשל? הנה חלק מהדברים:

  • הפניית שיחות מהמשרד לטלפון הנייד-  לעובדים בארגון שעובדתם דינאמית ואיננה כוללת רק ישיבה בתוך משרד בכל שעות היום, השכלול הזה עשוי להיות יעיל ביותר. ביציאה מן המשרד מתכנתים את המכשיר ומכניסים את מספר הטלפון הנייד. כך, בכל פעם שנכנסת שיחה אל המשרד הריק היא אוטומטית תעבור לסלולארי ולא תלך לאיבוד.
  • לא רק לשיחות-  המרכזיות טובות לא לשם ריכוז והפניית שיחות טלפוניות בלבד אלא גם עבור הודעות נכנסות (טקסט והודעות קוליות), פקסים ועוד ועוד.
  • גישה נוחה גם מחו"ל-  גם עובדים זוטרים ומנהלים הנשלחים מטעם החברה לארצות רחוקות בחוץ לארץ עשויים לעשות במרכזיות שימוש רב והעיקר, חינמי. זאת משום שניתן להתחבר למרכזיה גם מהמחשבה הנייד מכל מקום ולהתקשר אל העסק מבלי לבזבז כסף על שיחות טלפון יקרות או להאלץ לקצר בשיחה.

היום ואין כמעט משרדים שאינם מנווטים את השיחות היוצאות והנכנסות שלהם באמצעות מרכזיה מקצועית ואיכותית. בואו להקל על העבודה בעסק שלכם והתקינו אחת עוד היום! לקבלת הצעות מחיר מצויינות ויעוץ בחינם לחלוטין וללא כל התחייבות, אנא מלאו את הפרטים האישיים לצורך יצירת קשר ונפנה אליכם את חברות התקשורת המובילות ביותר!